Karaoke - 24.Auftritt

Bill Withers - Ain't no sunshine

Ain't no sunshine when she's gone.
It's not warm when she's away.
Ain't no sunshine when she's gone
And she's always gone too long anytime she goes away.

Wonder this time where she's gone
Wonder if she's gone to stay
Ain't no sunshine when she's gone
And this house just ain't no home anytime she goes away.

And
I know, I know, I know, I know,
I know, I know, I know, I know,
I know, I know, I know, I know,
I know, I know, I know, I know,
I know, I know, I know, I know,
I know, I know, I know, I know,
I know, I know

Hey, I ought to leave the young thing alone
But, ain't no sunshine when she's gone
Ain't no sunshine when she's gone
Only darkness everyday.
Ain't no sunshine when she's gone,
And this house just ain't no home anytime she goes away.
Anytime she goes away.
Anytime she goes away.
Anytime she goes away.

Kommentar: Diesmal war nicht so viel los, obwohl wieder einige zum Karaoke mitkamen. Dennoch war ich endlich wieder zufrieden mit meiner Stimme, Klaus gab mir vor dem Singen auch noch ein paar Tipps. Der Applaus ließ trotzdem zu wünschen übrig. Es war aber die beste Leistung seit Langem, was immerhin einen "Zugabe"-Ruf zur Folge hatte. In einem Gespräch wurde mir dann auch gesagt, daß man merkt, daß ich mit viel Gefühl singe. Und allein das bedeutet mir schon viel.